У највећем броју случајева грађани посао са управом завршавају у јединицама локалне самоуправе. Стога општине и градови представљају кључну карику у добром пружања услуга за грађане и привреду. Поред електронских сервиса који се развијају, Законом о општем управном поступку је омогућено увођење Јединственог управног места, чија је суштина да оно буде контакт тачка у општини или граду. Грађани једним доласком, путем једног шалтера, добијају све релевантне информације, подносе захтеве, а на истом том месту и могу да добију решење у циљу остваривања својих права. Јединствено управно место грађанима смањује губитак времена и елиминише непотребне трошкове јер управо на једном месту добијају све потребне информације у остваривању својих права и заштити својих правних интереса.
- Human Resource Management
 - Пружање услуга
 - Одговорност и транспарентност
 - Управљање јавним финансијама
 - Реформа система локалне самоуправе
- Увод
 - Локална самоуправа – Уставом гарантовано право
 - Први контакт јавне управе са грађанима
 - Програм за реформу система локалне самоуправе
 - Унапређење система финансирања локалне самоуправе
 - Унапређење положаја и одговорности локалне самоуправе
 - Унапређење система финансирања локалне самоуправе
 - Унапређење организације и капацитета локалне самоуправе
 - Унапређење квалитета и доступности услуга локалних органа управе, комуналних услуга и услуга јавних установа
 
 - Комуникација реформе јавне управе