У највећем броју случајева грађани посао са управом завршавају у јединицама локалне самоуправе. Стога општине и градови представљају кључну карику у добром пружања услуга за грађане и привреду. Поред електронских сервиса који се развијају, Законом о општем управном поступку је омогућено увођење Јединственог управног места, чија је суштина да оно буде контакт тачка у општини или граду. Грађани једним доласком, путем једног шалтера, добијају све релевантне информације, подносе захтеве, а на истом том месту и могу да добију решење у циљу остваривања својих права. Јединствено управно место грађанима смањује губитак времена и елиминише непотребне трошкове јер управо на једном месту добијају све потребне информације у остваривању својих права и заштити својих правних интереса.
- Upravljanje ljudskim resursima
- Пружање услуга
- Одговорност и транспарентност
- Управљање јавним финансијама
- Реформа система локалне самоуправе
- Увод
- Локална самоуправа – Уставом гарантовано право
- Први контакт јавне управе са грађанима
- Програм за реформу система локалне самоуправе
- Унапређење система финансирања локалне самоуправе
- Унапређење положаја и одговорности локалне самоуправе
- Унапређење система финансирања локалне самоуправе
- Унапређење организације и капацитета локалне самоуправе
- Унапређење квалитета и доступности услуга локалних органа управе, комуналних услуга и услуга јавних установа
- Комуникација реформе јавне управе