Нова електронска услуга – Захтев за упис/промену података у Јединственом бирачком списку грађанима омогућава да посредством Портала еУправа изврше увид у податке који се о њима воде у бирачком списку, поднесу захтев за њихов упис или промену, као и да им одговарајуће решење у облику електронског документа буде достављено у њихово еСандуче.
Покретањем ове услуге настављено је са радом на додатном унапређењу Јединственог бирачког списка, једне од најажурнијих евиденција у земљи, и направљен искорак у потпуној дигитализацији и стварању управе по мери грађана и привреде.
У последњих неколико година остварени су импозантни резултати у области реформе јавне управе и грађанима су уштеђени милиони сати чекања на шалтерима. Србија данас има више од два милиона еГрађана који користе на стотине различитих електронских услуга, приступајући Порталу еУправа, али и многим другим државним порталима, укупно њих 57. То значи да трећина нашег становништва може на пример електронски извод из матичне књиге или држављанство брзо и једноставно да обезбеди путем рачунара или мобилног телефона, 24 сата дневно, са било које тачке на планети и да га добије у еСандуче на Порталу еУправа.
Грађани сада могу да изврше увид у податке који се о њима воде у бирачком списку, као и да поднесу захтев за њихов упис или промену без одлазака на шалтер, а услуга је потупно бесплатна. Да би грађани покренули ову услугу потребно је да буду пунолетни држављани Републике Србије који су регистровани корисници Портала еУправа и пријављени мобилном апликацијом ConsentID или квалификованим електронским сертификатом. Након пријаве на Портал еУправа, корисник може извршити увид у своје податке кликом на екран Јединствени бирачки списак и по потреби поднети захтев за измену података. Рок за поступање надлежног овлашћеног лица за ажурирање бирачког списка је 24 часа од пријема захтева.