Канцеларија за информационе технологије и електронску управу обезбедила је имплементацију и интеграцију централног „CRM“ система и мултиканалног комуникационог система заинтересованим корисницима, а овим путем вас позивамо да се пријавите и будете један од 30 корисника који ће путем могућности које нуди овај систем унапредити своју досадашњу комуникацију са грађанима.
Корисници система могу бити општине, градске општине или градови, локације у Србији.
Систем омогућава примање и слање информација путем различитих канала комуникације (електронска пошта – емаил, телефон, СМС порука, писарница – документ, гласовна порука ван радног времена, smart phone апликација), као и могућност праћења тока предмета, хронолошки преглед одговора свих служби који се баве решавањем предмета, могућност препознавања и умрежавања свих предмета једног клијента, креирање извештаја по великом броју критеријума, аутоматско креирање предмета, као и многе друге опције које поједностављују рад са клијентима путем креирања јасних процедура за пријаву и решавање проблема грађана.
Свих 30 система ће бити интегирсани са постојећим системом за бригу о корисницима (CRM i tiketing) који Влада Републике Србије користи за комуникацију са грађанима и министарствима. Сајт Владе Републике Србије биће „front” наведеног система.
Поред имплементације и интеграције омогућена је и техничка подршка у гарантном року.
Канцеларија за информационе технологије и електронску управу ће одабрати 30 корисника којима ће интегрисати комплетно софтверско решење, при чему целокупне трошкове имплементације сноси Канцеларија.
Пријава се врши путем имејла: kancelarija@ite.gov.rs
Рок за подношење пријаве 30. новембар 2020. године.