e-uprava

Грађани од данас могу поново да закажу термин за вађење нове личне карте или пасоша путем Портала еУправа. Захваљујући овој електронској услузи могуће је заказати термин до 60 дана унапред на неком од преко 120 шалтера Министарства унутрашњих послова у скоро 80 градова и општина у Србији. Ову услугу можете пронаћи на овом линку https://euprava.gov.rs/%C5%BEivotna-oblast/15/%C5%BEivotna-situacija/46

Услуга је доступна свим регистрованим корисницима Портала еУправа. Уколико се заказује термин за малолетно дете, потребно је да електронски образац који се попуњава (термин који се заказује) гласи на име родитеља, односно старатеља детета.

Лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

Да бисте користили ову услугу потребно је да региструјете свој кориснички налог на порталу е-Управа.  Информације о томе како да урадите можете пронаћи на овом линку https://euprava.gov.rs/kreiranje-korisnickog-naloga-korisnickim-imenom-i-lozinkom